DA

StoreManager-app giver overblik i en stram projektplan

Spar

God kommunikation er nøglen til succes

En af nøglerne til et succesfuldt samarbejde er god kommunikation, og sammen med en stor portion erfaring og kendskab er den med til at sikre et godt resultat. At udrulle et helt nyt kædekoncept på kort tid er et stort logistisk arbejde, som kræver, at man kan holde mange bolde i luften på samme tid.

I udrulningen af SPARs nye koncept spillede app’en StoreManager, der var særligt tilpasset projektet, en stor rolle i at sikre effektiv vidensdeling og kommunikation. App’en fungerer bl.a. som et videnscenter, hvor informationer hurtigt kan videregives, gemmes og tilgås af alle involverede parter. På den måde foregår kommunikationen uden om tidskrævende mellemled, hvilket sikrer, at SPAR er tæt på processen hele vejen igennem og giver mulighed for løbende godkendelse af ordrer.

Få mere info om StoreManager

June  Guldmann

June Guldmann

Customer Relations Manager

+45 4454 5429 jg@brandfactory.dk

Stærkt overblik over alle butikker

”Vi har i processen haft kontakt på alle niveauer stort set dagligt og fået løst de fleste udfordringer på stedet. Specielt den nye StoreManager-app har understøttet dialogen mellem købmænd, montører, BrandFactory og SPARs udrulningsteam og sikret dokumentation for opgavens omfang og udførelse i hver enkelt af butikkerne. Og så giver den os et suverænt overblik ift. fremtidige ændringer i butikkerne,” fortæller Søren Berg Ebbesen, markeds- og udviklingschef i Dagrofa.

Det siger SPAR

”Vores projektressourcer har været begrænsede, hvorfor BrandFactorys nidkærhed samt vilje og evne til at løse de udfordringer, mangfoldigheden af butikker (og købmænd) har budt på, har været altafgørende.” 

Dennis Krog, Projektkoordinator i Dagrofa og projektleder i SPAR-udrulningen

Kompetencer i spil

Kendskab til butikkerne og effektiv daglig kommunikation

”Med en kompleks og krævende opgave, som udrulningen af et nyt koncept for SPAR, har valget af en pålidelig samarbejdspartner været afgørende for projektets succes. Vi så på syv parametre, som en potentiel partner skulle kunne opfylde: Kendskab til butikkerne, effektivitet i daglig kommunikation, åbenhed for at arbejde med nye, uprøvede løsninger, fleksibel aftale med klare rammer, hastighed og fleksibilitet i implementeringen, mulighed for direkte dialog med montørteams og en fair pris,” udtaler Søren Berg Ebbesen, markeds- og udviklingschef i Dagrofa.

  • Vangsgaard bliver til BrandFactory

    Nyhed

    Nyt navn – samme mennesker, samme service og samme innovative tilgang til design, proces og kvalitet. Beslutningen om at skifte navn har været undervejs det sidste års tid, og den 19. september 2017 er det officielt blevet tid til at skifte vores velkendte og 35 år gamle brand Vangsgaard ud med vores nye visuelle identitet under navnet BrandFactory Danmark A/S – i daglig tale BrandFactory.
  • Vidste du, at vi har en blog?

    Blog

    Vi holder dig opdateret med, hvad der rører sig inden for visuel kommunikation, branding og butiksindretning. Som noget helt nyt har vi også et Instagramfeed, som vi løbende opdaterer med nye spændende løsninger og glimt fra vores hverdag.
 ? 
Kan vi hjælpe?