K.T. Damgaard-Jensen A/S har pr. 10. august 2020 indgået aftale med BrandFactory Group AB om køb af BrandFactory Danmark A/S.
Umiddelbart kan det lyde som noget sludder. Men der er noget om snakken: Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som den digitale butik ikke er. Den fysiske butik er den »umami«, som man ikke kan opnå online.
Hvordan skaber man den gode kundeoplevelse? Det giver to af vores konceptudviklere Rikke (Head of Creative) og Thomas (Art Director) svar på
En bæredygtig branding som en del af din virksomheds CSR-strategi gør en forskel. Men hvordan gør du din virksomheds branding bæredygtig?
Med opkøbet af forretningsområdet tilføres flere digitale kræfter til produktporteføljen. BrandFactory styrkes yderligere i at kunne levere et samspil mellem digital og trykt kommunikation, og dermed sikrer vi den bedst mulige effekt af den visuelle kommunikation.
Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.