Rullende reklamesøjler

Visuelt indtryk til når du er på farten eller holder stille.

En god anbefaling er en af de mest positive tilkendegivelser af, at det du gør, gør du godt. Derfor er det ekstra rart, når en ny kunde henvender sig til os på baggrund af, at de har hørt godt og positivt om os. Det er tilfældet med GreenWork, som henvendte sig med ønsket om at markere sig stærkere visuelt på firmabiler og -trailere. Med andre ord: Et ønske om at få de rullende reklamesøjler i spil.

GreenWork designer, anlægger og plejer alt fra haver til parker for såvel private som store virksomheder med en filosofi om, at kunden skal være i centrum. Det er ikke blot et håndværk, som skal leveres, men en samlet god og indbydende stemning. Og dét budskab skulle ud.

Fem firmabiler, fire trailere og en mandskabsvogn stod overfor den store, visuelle overhaling sammen med en række produktmarkeringer – alle elementer, som nu markedsfører GreenWorks brand og forretningsfilosofi, når de ansatte er på farten. Og når de holder stille på opgaver.

GODT FRA LAND

Hos BrandFactory ved vi, hvor meget det samlede indtryk af alle elementer gør for en virksomhed. Der skal tænkes i en helhed og ikke blot enkeltelementer.

Sammen med GreenWork startede en god dialog med fælles udgangspunkt om, hvorledes profileringen på biler og trailere kunne udformes til netop at udtrykke de tanker, som ligger til grund for virksomhedens grundfilosofi.

Fra idé til virkelighed

GreenWork havde selv haft den store designmæssige pensel fremme og kom til os med et grundlayout. Men der er ofte langt fra, hvad der ser pænt og effektfuldt ud på tegnebrættet til, hvad der reelt fungerer i den fysiske verden. Derfor ønskede indehaver Robert Hein at inddrage kompetent viden og knowhow på et tidligt tidspunkt i processen, så det endelige resultat til slut ville fungere bedst muligt.

»Vi har været glade for dialogen om layoutet og om, hvordan det ville fungere i praksis. Kvaliteten har været vigtigt for os, da vi er en meget detaljeorienteret virksomhed i vores daglige virke, og jeg er meget tilfreds med det endelige resultat,« udtaler Robert Hein.

Høj kvalitet der er til at betale

Hos GreenWork spiller økonomi selvfølgelig også en rolle, når markedsføringskronerne skal fordeles, men ikke alt kan direkte gøres op i det sidste tal på et givent tilbud: »BrandFactory leverede et godt oplæg til konkurrencedygtige priser. Prisen var en smule højere end, hvad andre måske ville kunne levere til, men de vandt på knowhow og deres sans for kvalitet undervejs i hele processen. Man får hvad man betaler for«.

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Alle kan råbe op, men det kræver noget at blive hørt. Også visuelt. Lad os hjælpe dig med din næste kampagne eller koncept og bliv både set og hørt. Kontak Oliver for sparring.


Oliver Vangsgaard
Account Manager
+45 2019 4537
ov@brandfactory.dk