Gucci Bloom blomstrer i Magasin

EN OPLEVELSE FOR SANSERNE

En parfume taler selvsagt først og fremmest til lugtesansen, men skal man, som Gucci, skabe opmærksomhed omkring et produkt og skille sig ud blandt de hundredvis af andre brands og dufte på hylderne, er det mindst lige så vigtigt at inddrage de andre sanser også.

Med denne blomstrende frontstand i Magasin opbygger Gucci et univers og en storytelling, som ikke bare tiltrækker opmærksomhed, men samtidig inviterer kunderne indenfor i Bloom-universet, hvor du næsten ikke kan undgå at få følelsen af duften helt ind under huden.

FRONTSTAND MED STOR EFFEKT

Der er kælet for detaljerne, og da den går helt op i loftshøjde, tiltrækker den ekstra stor opmærksomhed fra de forbipasserende.

ET POWERFULDT UDTRYK TIL FÅ PENGE

Frontstande er især gode til produktlanceringer og kampagner, da de er hurtige at sætte op og tage ned igen. Samtidig har de stor effekt i kraft af deres nyhedsværdi og kan placeres tæt på indgangen, hvor der er allermest kundetrafik.

Kunsten er at få standen til at ligne en million, men det behøver den slet ikke koste. Med de rigtige materialer og print er det nemlig muligt at skabe udtryksfulde motiver og print, som sætter de helt rigtige visuelle rammer, der sikrer salg.

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Vil du vække dine produkter til live? og skal din kampagne skille sig ud?
Så kontakt Morten.


Morten Larsen
Head of Development 
+45 4044 6284
mol@brandfactory.dk