Digitale skilte i analoge omgivelser

Relevant kommunikation på butiksniveau

Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen – og den fysiske butik er bestemt ikke død, der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen.

Det ved Imerco, og derfor har de lukket den digitale verden ind og integreret den som en del af deres butikskommunikation, både i kraft af digitale skilte og skærme med mulighed for at besøge deres webshop i butikken. Det første sted, du kan opleve det, er i den nye, flotte flagskibsbutik på hovedgaden i Lyngby.

FLEKSIBILITET OG MÅLRETTET KOMMUNIKATION

De digitale skilte sikrer relevant, målrettet og dynamisk kommunikation i butikken, som er tilpasset det område, butikken ligger i og dens specifikke målgruppe. Det giver fleksibilitet og sikrer kunden en skræddersyet oplevelse, da butikken nemt kan skifte mellem forskellige budskaber i løbet af dagen, ugen og som årstiderne skifter.

EN BUTIK I ØJENHØJDE

Imerco har haft de helt store kreative briller på for at skabe en anderledes og indbydende butik, med alt fra håndmalede vinduer, 3D hologram-stand til digital skiltning med mulighed for målrettet og relevant kommunikation til butikkens kunder.

Se herover, hvad Frederik Brønnum, Direktør hos Imerco, siger om deres nye digitale skilte.

WOW-EFFEKT MED MIXED REALITY

Udover skærme har Imerco valgt at sætte ekstra fokus på oplevelser med et hologramdisplay. Displayet skaber opmærksomhed omkring det produkt, der står i det, med flotte og effektfulde hologrammer, som hele tiden er i bevægelse og skifter.

 

 

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Har du brug for visuel-, design- eller konceptmæssig førstehjælp? Vi har erfaringen til, at vække dit brand til live.
Kontakt Janne.


Janne Fredslund
Nordic Customer Relations Manager
+45 4454 5421
jf@brandfactory.dk