POP UP-STAND ØGEDE OMSÆTNINGEN MED HELE 43%

NÅR ØGET OMSÆTNING OG MILJØBEVIDSTHED GÅR HÅND I HÅND

L'Oréals subbrand Kiehl's since 1851's Pop Up-stand i Magasin øgede omsætningen med hele 43% – samtidig blev der indsamlet plastic til genanvendelse til gavn for miljøet.

BrandFactory hjalp med udformning, produktion og montering af standen, som satte fokus på brandets recycle-principper samtidig med, at den generelle opmærksomhed om brandet og produkterne blev forøget – med tilhørende plus på bundlinjen.

WOW-EFFEKT PÅ BUDGET

En Pop Up-stand har – som navnet antyder – en kort levetid. Derfor er budgettet ofte begrænset, mens ønsket om at skille sig ud og skabe wow-effekt stadig er stort.

Vi udviklede en unik stand, som overholder de overordnede designmæssige guidelines, og samtidig har størst muligt effekt på målgruppen. Med vores store erfaring og know-how konstruerede vi podier og vægge, så de var funktionelle og flotte såvel som nemme at opsætte og nedtage igen efter endt kampagne.

I tæt samarbejde med Kiehl's since 1851's Brand Manager blev resultatet en unik Pop Up-stand som både i form, kommunikation og visuelt udtryk taler sit helt eget recycle-sprog og tiltrækker nye kunder.

»Det var sådan en succesfuld frontstand – vi øgede omsætningen med 43 % sammenlignet med samme måned sidste år«.

Julie Henriette Engell
Brand Manager hos Kiehl's

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Vil du vække dine produkter til live? og skal din kampagne skille sig ud?
Så kontakt Morten.


Morten Larsen
Head of Development 
+45 4044 6284
mol@brandfactory.dk