UDTRYKSFULD POP-UP STAND

Lad os sammen skabe glæde

... er temaet på Lancômes nye kampagne. Og hvem bliver ikke glad af en forfriskende duft og farverige blomster?

»Denne stand er endnu et eksempel på et stærkt samarbejde. Jeg ved, at når jeg henvender mig til BrandFactory og teamet, så er jeg sikret en god sparring, og at alt er tro mod vores brandguide, og unikt eksekveret i Danmark...

»... Vi har gennem tiden skabt et utal af smukke og salgsfremmende kampagnestande – altid leveret med en stor mængde kreativitet, sparring, en høj kvalitet og ikke mindst god service«.


Julija Malickina, Retail Brand Manager, Lancôme

Det visuelle udtryk taler for din virksomhed.

Men hvad siger den? Det er selvsagt ikke ligegyldigt, hvad den fortæller og målgruppen har høje forventninger.

Så når Lancôme lancerer en ny kampagne, er der nøje tænkt over detaljerne. Det lægger Lancôme på sinde at agere bæredygtigt, hvilket vi selvfølgelig har med, når vi kommer med idéer og vores anbefalinger til opbygning af en effektfuld promotion stand – f.eks. er denne bagvæg opbygget i HoneyComb plader som er fremstillet af genbrugspapir og er 100% nedbrydeligt.

 

DET RETTE MATERIALEVALG

Lancôme trækker på vores kreativitet og knowhow omkring materialevalg. »Vi elsker at blive udfordret og få nye idéer som sikrer vores kunder et udtryksfuldt og unikt resultat, som kan tiltrække en masse opmærksomhed og selvfølgelig kunder. På denne avenue har vi udviklet alt fra bunden – fra idé til det endelig resultat«, siger Morten Larsen, Head Of Development, BrandFactory

En kampagne er oftest Worldwide, men skal forankres lokalt, selvfølgelig med overholdes af brandguiden. Og netop her kommer vores mange års erfaring til sin ret. 

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Vil du vække dine produkter til live? og skal din kampagne skille sig ud?
Så kontakt Morten.


Morten Larsen
Head of Development 
+45 4044 6284
mol@brandfactory.dk