VISUEL OG PRAKTISK UDSMYKNING

Æstetisk wayfinding med effekt

Når man, som Nordea, bor i et stort domicil, er det afgørende, at husets medarbejdere og gæster nemt og hurtigt kan finde rundt på de mange kvadratmeter. Med andre ord skal wayfindingen være i orden.

I Nordeas domicil i Ørestad Nord består kommunikationen af en kombination af folier og æstetisk flotte piktogrammer. Der er med enkle virkemidler skabt en gennemført stil, som passer til virksomhedens DNA og navn. Især det nordiske kommer kraftigt til udtryk over alt i det moderne hus.

»Gennem mange år har BrandFactory leveret folieløsninger til vores hovedkontor og filialer. BrandFactory kender vores designstil og kvalitetskrav, og der har været en god professional sparring om løsninger. De har leveret et rigtig flot stykke arbejde«.

Lisbeth D. Hansen
Head of Danish Head-Quarter Programme, Nordea

DEKORATIONER MED ET PRAKTISK FORMÅL

Med foliedekorationer på glas skaber Nordea ikke bare et flot designmæssigt udtryk, som sammen med møbler og belysning giver rummet et unikt udtryk, det fungerer samtidig som en diskret afskærmning.

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE DIG?

Markér din position på markedet. Lad os hjælpe dig med at skabe det optimale visuelle univers om dit brand.
Lad os tage en snak, kontakt Peter.


Peter Krejlund
Key Account Manager 
+45 4454 5413
pk@brandfactory.dk