Lyd skal opleves!
Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som en digital butik ikke er. Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online, og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live« og få en fornemmelse af, hvad produktet reelt kan.
Med disse betragtninger in mente, ville Sony retænke deres produktpræsentation i Elgiganten, så kunden i højere grad fik mulighed for at interagere med produkterne.
Ilze Karahona
Brand Activation Specialist, Sony Nordic (Denmark)
Sony bad os om hjælp til at skabe en Shop-In-Shop-løsning i 75 butikker i hele Skandinavien, hvor øget opmærksomhed om selve produkterne skulle gå hånd i hånd med muligheden for fysisk at demonstrere de forskellige typer af høre- og hovedtelefoner samt deres kvaliteter og prisklasser.
BrandFactory har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet Shop-In-Shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.
Løsningen er designet og bygget op, så de bedst mulige rammer skabes om produkterne. Den digitale skærm skifter indhold, når en kunde nærmer sig, hvorved der skabes øget blikfang til området med Sonys produkter og de skiller sig ud blandt de mange andre produkter i Elgiganten. Med denne Digital Signage-løsning er det nemt for Sony at skifte indholdet på skærmen løbende. BrandFactory uploader blot det ønskede indhold på en USB, som udsendes til butikkerne, hvorefter de selv skifter indholdet.
Et billede siger mere end 1.000 ord – i videokommunikation kan du drage nytte af både billeder og ord.
Du er allerede godt på vej, hvis du kontakter Tina.
Tina Harboe Andersen
Customer Relations Manager
+45 5060 7600
tha@brandfactory.dk