Da vi hos BrandFactory første gang hørte om tankerne og visionen for 2020, blev vi »blown away«. Måske på grund af ledelsens måde at fortælle om deres ambition på, men lige så meget på grund af forestillingen omkring fremtidens ZOO og hvordan denne ambitiøse og spændende plan skulle føres ud i livet. Samtidig gibbede det i os, for at få lov til at være en del af denne rejse.
At få lov til at forvandle de visuelle rammer samt højne wayfinding og den generelle skiltning.
At få lov til at være med til at forvandle ZOO til en opdagelseshave.
For os, som arbejder i kulissen, kigger vi som specialister på wayfinding, kommunikation, skiltning og på, hvordan du som besøgende bliver mødt og ført igennem en ellers velkendt ZOO, som de sidste par år har været igennem en spændende ombygning med nye store dyreanlæg.
I et tæt og nært samarbejde mellem ZOO og BrandFactory sikrer vi, at du og din familie som besøgende, altid bliver mødt med aktuel og nyttig information – uanset hvornår du besøger Haven.
Henriette Povlsen
Marketingchef, Zoologisk Have
En succesfuld strategi kræver indsigt – den har vi, og vi kan også hjælpe dig.
Kontakt Tina for en dialog.
Tina Harboe Andersen
Customer Relations Manager
+45 5060 7600
tha@brandfactory.dk