Lager og distribution

FÅ OVERBLIK OG VÆKST MED VELKØRENDE ADMINISTRATION

Administration er en uundgåelig arbejdsopgave, som for mange kan føles som en tung og kedelig byrde. Er man drevet af at skabe vækst, kan det være svært at se den store værdi i de administrative opgaver. Ikke desto mindre er det afgørende at forretningsgange, procedurer og rutiner kører på skinner, hvis du vil opnå gode resultater.

Der er ofte penge at spare og et bedre overblik og flow at hente, når man optimerer administrationen. Derfor har vi samlet lager og distribution, så vi både kan pakke og distribuere dine skilte, kampagner og inventar – lokalt, nationalt og internationalt. Det sikrer dig langsigtet, effektiv lagerføring og løfter din administrative arbejdsbyrde, så du i stedet kan fokusere på de arbejdsopgaver, der giver mest værdi for dig og din virksomhed.

Design, layout og koncept
Rådgivning og sparring
Produktion og logistik
Projektledelse og byggestyring 
Digitale løsninger 
Montering, installation og service

LOGISTIKSTYRING, DER GØR DIG KONKURRENCEDYGTIG

Når din kæde skal udrulles eller kampagne eksekveres, er det afgørende, at alle elementer kommer fra A til B inden for deadline. Idéer kan være nok så kreative og strategisk velovervejede, men hvis eksekveringen halter, er det gode forarbejde spildt. Det er slutproduktet, der i sidste ende skal levere varen, og der er ikke råd til forsinkelser.

Det kræver et stort overblik at producere, pakke, levere og montere til tiden. Især når projektet udvikler sig undervejs eller uforudsete udfordringer opstår. Med BrandFactorys logistikstyring undgår du nødløsninger, der trækker hele projektet ned. Overlad logistikken til os, og få mere tid og overskud til at koncentrere dig om din kerneforretning.

Med vores lager- og logistikfunktion sørger vi for at dine kampagnematerialer er fremme de rigtige steder, i rette mængde og på det rigtige tidspunkt. Uanset, hvor i Danmark, i Norden eller i Europa de skal hen.

EFFEKTIVT LAGER FORBINDER DIG MED OMVERDEN

Der findes rigeligt med IT-systemer, som forvirrer mere end de forenkler. Derfor har vi udviklet BrandEasy – en online webløsning specielt designet til at forenkle dit arbejde med lagerbeholdning, ordre- og lagerhistorik. Her kan du let og enkelt bestille varer direkte fra vores lagerhotel, døgnet rundt alle ugens dage.

Ved at tage udgangspunkt i dine behov og din konkrete virksomhed kan BrandEasy minimere din administrative arbejdsbyrde og optimere arbejdsgangene. Det er enkelt at bestille varer i henhold til brandets designmanual, og du har nem og hurtig adgang til de produkter og uddybende varebeskrivelser, som har relevans for lige netop dig. Samtidig sikrer webløsningen en kort responstid og effektiv distribution af dine bestillinger.

I webshoppen kan vi også varetage tredjepartsvarer for dig, så dine butikker kun behøver at bestille ét sted. Herefter klarer vi resten og sørger for, at bestillingerne bliver både videresendt, håndteret og leveret. Har du krav og ønsker, som rækker ud over BrandEasys normale muligheder, kan vi også skræddersy en webløsning præcis til dig.

Kom et skridt tættere på en enklere hverdag